Annis-ogul AngelMotherr niye 300 e gelsin kiz .bnde ayni ürünü sıfır olarak 175 e sattim .kargo 15 lira .suan hanımefendi cok uyguna satıyor
ipekmom Annis-ogul geçen dolaptan bir arkadaş almıştı ve burdan paylaşmıştı. Pislikten yüzüne bakılmıyordu resmen. Geri göndereceğim demişti. Benimki daha kutusunda duruyor.
Annis-ogul ipekmom evet zaten farkındaysan senin ürüne ilk bn yorum yaptim cok guzel cok uygun diye cnm .bnde onu diyorum ya ordan 300 e bile satan varken senin ki cok cok uygun ve güzel. 😅🤣😂
ipekmom Annis-ogul İnş satılır evde yer kaplamasın 😀şaka bir yana zaten gelirini burda ihtiyacı olan bi arkadaşa göndereceğim kısmetse. O yüzden hemen satılsın istiyorum. 🙏