Pelinbayraktar 4 gündür dirençli ateşi vardı viral enfeksiyon geçirdiğini söyledi doktorumuz. Bugün ateşi normale döndü ama şimdi ölçüyorum kulak içi 35.5-35.7 arasında gidip geliyor. Vücudu biraz soğuk uyku tulumunu giydirdim. Bu durumu yaşayan var mı 🙄
Melesss Pelinbayraktar geçti mi? Bizde aynısını şu an yaşıyoruz. 3 gündür ateşi 35. Kalın giydiriyorum. Nolur geçti diyin…
Kubra9596 Aynısını ben yaşıyorum ishal kusma ateş ilaçlarla düzeldi şimdi de ateşi düşük ve elleri ayakları buz gbi iştahsız ve çok zayıfladı
Panikliataklianne Melesss bizde aynı durumdayız kat kat giydir.em rağmen 35 zor oluyor geçti ni nasıl bir yok izlediniz ?
Melesss Panikliataklianne merhaba 2 haftaya normale döndü. Doktorumuz olabileceğini söylemişti kat kat giydir sıcak tut dedi bende çok başaramadım ama 2 hafta sonra vücut normale döndü şükürler olsun