denos_63 daha 4 bucuk aylik ek gidaya gecmedik ama gecince meyveyle vermeyi düşünüyorum ozellikle mandalina portakal gibi c vitamini yüksek olunca o daha iyi oluyormus.. 2 emzirme arasinda ver dedi doktorum emziriyorum 1 saat sonra falan veriyorum 1 saat daha oyalayip tekrar emziriyorum süt etkisini azaltir dedi. Tabi tam 1 saat olmuyor her seferinde ama arayi aciyorum yine