Fatmasrc Benim bebeğim 3 aylık, biberon reddini bende bir iki gündür yaşıyorum. En son kucağıma alıp gezdirip bir elimlede biberonu veriyorum, müzik açık oluyor. İlgisini çekip içiyor mamasını. Biraz yoruluyorum ama en azından içmiş oluyor. Belki sizinde işinize yarar bu yöntem.