SGeceC M987 ayakta gezerek sessiz bir ortamda emzirmeyi deneyin 3 ay böyle emzirmiştim aynı sebepten. Geçiyor merak etmeyin kalıcı bir durum değil
Meliha-efnan13 M987 ay ay değişiyor sonra düzeliyor benimde 3.ayda böyleydi 1ay sürdü ama düzeldi smdi
M987 Tazeanne0650 evet ya göğsümün uçları acıdı artık bıraktım mama verdim yeni onu hiç bırakmadan içti
Tazeanne0650 M987 biberonla yorulmadan içiyorlar o yüzden benim ikizlerim de öyle inşallah meme reddi yaşamayız 😔