Dorukbebek20 açıkcası bana ateş basması oldu normalde buz kesen ayaklarım yanıyordu resmen. Adet belirtisi yaşamadım, adet olmam gereken günden üç gün sonra muane oldum hormon testi yaptıracaktım hamile kalamıyorum diye(kısır ilan etmişlerdi 😒) doktor adet olacak gibi rahmin kalınlaşmış ya adetsin ya hamilesin dedi ve hamile çıktım çok şükür. Kan testinde de 23 çıkmıştı değerim.. beklentiniz varsa ve geciktiyseniz kanda hemen çıkıyor 🙃