Naz_ve_annesi Naile_78 evet canim emdi sonra 3 aylikken de yasadik biz 4 aylikken de ikisi de tam bir hafta sürdü sadece uyku arasinda emiyordu haricinde emmiyordu kesinlikle uyku arasinda emzirerek atlattik o dönemi
Noriye Rabiaozkorkmaz123 dogrudur cnm benim anneler en iyisini bilir karbonotli su hiç bir zararı yok cidden benim bebeğim öyle iyileşti emmesine çok sevindim hiç bir bebek anne sütünden mahrum kalmasın ❣️
Mercosey Rabiaozkorkmaz123 karbonatlı su yapıyorum ben. Parmağıma gazlı bezi dolayıp dilini temizliyorum günde 2 sefer yapmaya çalışıyorum.