theAna Gece beslenmesini nasıl bıraktırdınız tecrübeleriniz yazar mısınız? Özellikle 1,5 2 yaşında bıraktıranlar.. Uykulu halde vermekten korkuyorum 😦
Bircaykoyicelim theAna 6 aylıkken bıraktırdim. Uyandığı zaman emzirmedim. Ağladı çok ama bı sekilde sakinlestirdim. 2 gün sürdü unutması.ama ben 48 saat uyumadım. Uykulu halimle yapamazdım çünkü. Memeyi bıraktırmakta yapacağınız tek şey karalı olup emzirmiyceksiniz.
theAna Bircaykoyicelim oğlum artık alışkanlık haline getirdi kesin karar verdim uyku arasında arıyor sadece inşallah alışır teşekkür ederim 🌸
Bircaykoyicelim theAna rica ederim 🌹 ilk gece biraz zor olur. Benim bebeğim küçük olduğu için fazla zor olmadı hemen unuttu. Agliycak belki uyancak da . Ama pes etmezsen bırakır 😊 Allah kolaylık versin 🙏