Yildiz52 merhaba , 37 aylıkken verdim şuan 38 oldu. İlk hafta oryantasyon güzel geçti. İkinci hafta ağlama , isyan ☺️
Okulu sevmedim , gitmek istemiyorum , sıkıldım , sende sınıfa gelsen vs vs / bu nokta da ben kararlı durdum. Okula gitmek zorundasin , aglasan da aglmasan da. Yeni arkadaşlar , oyunlar ve kurallar var annecim. Ben seni burada bekliyorum, okul zamanı şimdi diyerek ağlaya ağlaya verdim içeri. 2 hafta bitimi daha iyiydi. 3 hafta daha da azaldı bu durum seni çok özlüyorum dedi , çantasına vesikalık fotoğraf verdim babasıyla birlikte ve ozlediginde açıp opebilirsin , kamredan da el salla lütfen dedim. Gelelim 4 haftaya , çok şükür tamamen alıştı diyebilirim. Şimdi de sen beni erken mi aliyorsun , erken alma diyor 🙏☺️
Benim kreş ile ilgili tek sorunum yemek oldu artık , yemek asla yemiyor. Aparatif şeyler yiyor bende bu nokta da öğretmenine az vermesini ilettim. Bakalım neler olacak. 🤷