Kızlar merhaba 2 ay 2 günlük ikiz erkek bebeklerm var. Başından beri hep emzirme+mama gidiyoruz sorum şu memede süt olduğu halde emerken ıkınmalar gerilmeler falan. Burunları açık o an gazları olmuyor emme süreleri kısaldı uykuluyken daha iyi emiyorlar biberon kadar çok gelmediği için mi diye düşündüm ya da sütüm mü azaldı yoksa bu meme reddimi?