sinemmm58 bebesibestie aynen öyle denk olması için değil canım en azından yaptıklarının altında kalmak istemiyorum bide çok çok yakın arkadaşımız
sinemmm58 pitircik2019 yani şöyle söyleyim imkanım aslında yok ama arkadaşım için değer mi değer gerçekten eşide eşimin arkadaşı zaten ❤️
sinemmm58 Mmeelliikkeee evet onlar hesaba takılmazlar bende altında kalmak istemiyorum en azından bizde elimizden geleni yapalım diye düşünüyorum
sinemmm58 Eslimbalkizlarim gramı kesin yapcam canım zaten yanına da bişeyler almayı düşünüyorum açıkcası takımları çok fazla var o yüzden oyun halısı diye düşündüm
Minikkmr sinemmm58 çok iyi anlıyorum sizi benim esim de kurye her an bir sey mi olacak korkusu yetiyor. Konuya gelecek olursak yeterli bence düşündükleriniz.
Umr @"sinemmm58 lafın gelişi 400 TL olrak soyledim demek istediğim onun yaptığının aşağısında değilsin
Vldnbrra sinemmm58 gram altın bebek hediyesi ise ev hediyesi olarak başka birşey düşünmenizi öneririm mesela laf arasında şunu da alacağım fln dediği birşey olabilir ya da battaniye, havlu tarzı birşey de olabilir. Meyve sebze almaktansa bebekle yapamayacağı birşey yapıp götürmeniz en iyisi olur sonuçta onları herkes götürüyor sevdiği ama yapımı zor olan mantı içliköfte sarma vs tarzı birşeyler olabilir 🤔
sinemmm58 Vldnbrra o tarz şeyleri bende yapamıyorum malesef 2 tan çocuğum var onlarla uğraşamam 🤦🏻♀️ O yüzden dışardan alabileceğim şeylere bakıyorum
Tuba_engn sinemmm58 Çok güzel bi düşünce… Aslında bu değer vermedir💐 Ben olsa idim bebeğine Altın, Anneye güzel bir hediye, evinde güzel bir ihtiyaç alırdım.( pasta servis tabağı, ya da evinin eksik bir şeyi süs olarak şık).
Keremikoo sinemmm58 bence sizin dusundukleriniz olur gayet. Belki yaninda sut arttirici ya da atistirmalik ikramlik birseyler de hazirlayabilirsiniz. Eger tekse yemek yapip da goturseniz lohusaya pek makbule gecer