Minicikbirmucize ay ben buna çok kızıyorum. Ben evlenirken çeyrek su kadardı su an bu kadar. Kimse sana hayrına çeyrek takmıtor. Değerlensin diye takıyor. Tabiki borcunuzu ödeyecekseniz. Altın gelirken iyi ama. O zaman 300 lirayla aylık mutfak masrafı yapılıyordu. Su an günlük yapamıyorsun.