Agaclargibi Arkadaşlar merhaba 2 aylık oğlumun kasık torbası pişik olmuş kantaron yağı iyi gelir mi? Poposunda kullandım ama buraya kullanan var mı yada başka bir öneri?
pogacayanakk Agaclargibi bende bebeğime 5 aylık olana kadar kantaron kullandım ama pişiği artınca sudocrem almak zorunda kaldım
Agaclargibi pogacayanakk canım peki bu reçeteli alınabiliyor mu yoksa özel mi reçeteli oluyorsa sabah yazdırwyım doktora Allah razı olsun