Necvaayyldz Merhabalar ☺️ Yarın oğlumdan kan alınması lazım doktorumuz demişti kan alma bölümü saat sabah kaçta açılıyo bilenler var mı saat 8de açılıyo diye biliyorum da ben ☺️
Necvaayyldz BuseBlt çocuk bölümü dimi canım acil değil de bende öyle biliyorum 2 hafta önce götürmüştüm doktor 8 demişti ama bugün biraz tereddüt de kaldım ☺️
Necvaayyldz Alyaamom tamam canım teşekkür ederim ay bide tek gidicem kan aldırmaya çok telaş yapıyorum ya aç olucak bide oğlum
Necvaayyldz Alyaamom aynen canım aldırdık kanını elinçkö hafifmiş alan kişi çok ağlamadı hemen hallettik çok şükür ☺️