kubraer Arkadaslar merhaba. Bebegim 6 ay 8 gunluk ek gidaya gectik cok sukur suan sebzeleri tadindayiz kabak yedik simdi kabak havuc yiyoruz yogurdu corba olarak ver demisti doktorumuz onunla basladik. Sorum su: yumurta sarisini, peyniri ne zaman verdiniz tam olarak? Sebzeleri bitirince mi? Suan tek ogun gidiyorum daha 6.ayimizdayiz diye ama bilemedim tecrubeli annelerden yardim bekliyorum♥️
Burcuercinnn kubraer Annevebebek.019 instagram sayfasında günlük paylaşımlar yapıyor ekgıdaya geçmiş bir anne,ben oradan takip ediyorum öneririm😊
Ela93 Bizde 6 ay 5 günlüğüz ve doktorumuz kahvaltı ara ve öğlen yedirebilceklerimi söyledi şuan hasta olduğumuz için iyileştiği gibi başla dedi şaşırdım açıkcası bende erken değilmi bu söylediklerinize dedim 6 aylık sonuçta herşey yiyebilir dedi patlıcan ve balık hariç 1 yaşından sonra olnlara başla dedi Verdiği kahvaltı menüsü Ölçümler çay kaşığı Tereyağ Labne Pekmez 2 bebe bisküvisi Yumurta mercimek kadar la başla bir ayda sarısını tam verebilirsin dedi hergün artırarak Mama Öğlen Kabak patates pirinç havuç bir tatlı kaşığı indirmeye yakın zeytinyağ katıp 2 dkka daha kaynat ve çatalla ez dedi Bi hafta sonra dana kıyması eti eleyebilirsin dedi Bunlardan sonrada yoğurt tarhana şehriye çorbasına başla dedi Meyve püresi yedir dedi Yoğurt bir çay bardağı dedi bu gittiğimiz doktor özel bir muayenehanesi olan bir doktor ben zaten kendimce araştırdığım şekilde başlamıştım ama bir bebeğe danadansa kuzu eti verildiğini 7.8.ayda tarhana ve dier çorbaların verildiğini gördüm uygulama konusunda kararsızım sizce ne yapmalıyım
Ela93 Ahsen123 denemediğim için henüz bilmiyorum ama normal mamayı 2 saate yiyor bebeğim 150 cc olarak belki içine bunlarıda ekleyince maximum 3 saat olur die düşünüyorum belki sürmez genelde iki saatte bir yiyor çünkü
kubraer Benim de bildigim tek öğün verilecek ek gida ve miktar olarak cay, tatli ve yemek kasigi 3gub kuraliyla. Ben tek ogun veriyorum suan patates havuc haslama ezilmis yiyo ama yogurda karistiryorum. Doktorumuz eskiden yogurt diyoduk ama yogurt corbasi veriyoruz artik dedi. Sebzeler nerdeyse biticek bi yesil fasulye kaldi semizotu vs de istiyorum yedireyim. Blander kullanmadigim icin zorlandi ama yogurtla bi nebze de olsa yiyor. Zaten ana besin yine anne sütü veya formul mama oldugu icin damak tadi olussun yeter diye dusnuyorum. Ekleye ekleye gidiyorum simdilik. Sebzeler bitince meyvelere baslicam o da 7.ayina dogru olur sanirim