1 ay 21 gunluguz. Bebeğim kolik biogaia ve sap simplex kullanıyoruz onun dışında ayaklarının altına acı elma çayı yağı ile masaj yapıyoruz kiraz çekirdeğinde patik ve kemer kullaniyoruz surekli gazını çıkarıyoruz ama asla bitmiyo. Gece sabah 8 buçuk aksam 6ya kadar ağladı her gittigimizde kolik annesi normal demelerinden yoruldum tabiki başka bisey çıksın istemiyorum ama çaresizlik ve köşeye sıkışmışlık hissi çok korkunç. Allahtan o gün karnı yumuşak annesi diyip gecmediler röntgen çektiler içi gaz dolmuş yavrumun. Lavman yaptılar gaz için o gün rahatladık ama gelin görünki çocuğumun önce kaka yapması seyreklesti simdi 2 gündür yapmiyo ve çocuğumu sadece anne sütüyle besliyoken 5 günde 150-200 gr aliyoken o hafta 130 gr aldığı için mamaya başlayalım dedi dün itibariyle mamayi tekrar biraktim çocuğumu o bile kabız yapmış olabilir. Oğlum hastaneden çıktığında 3510 gr di 13 eylülde kontrolumuzde 4700 gr ….. ozur dilerim biraz uzun oldu ama gerçekten çok dertliyim ne ben dinlenebiliyorum ne oğlum uyuyabiliyo kendimi çok yetersiz hissetmeye başladım birde anne baba bebek trk basimizayiz kimsede yok yardima.