elcn4139 Biz izmirdeyız şaşırdım basıl giydircemi uzun giydiriyorum terliyo kısa giydiriyorum sabaha karşı üşüyor üstünüde örtmüyor birde hasta suan 16 aylık
Elika00 elcn4139 ben şuan atlet tişört altına uzun eşofman bazen ince çorap giydiriyorum. Terliyorsa kumaşları daha ince pijama tercih edebilirsiniz
Irmakprensesinannesi elcn4139 13.5 ayligiz kısa kollu altında tayt var üstüne ince tulum uyku için yazlık cinsten giydiriyorum terlemiyorda üşümüyorda ustunu ortmuyorum çorap giydirmiyorum zatn kızım rahatsız oluyor coraptan
SeninAnnenBirMelektiYavrm elcn4139 incecik uzun kollu giydiriyorum İzmir’de değilim ama yakın sayılırım anlattığın gibi yatarken sıcak sabaha karşı serin oluyor. Terlemesin diye hafif cam açıyorum yatarken sonra kapatiyorum
Wanderlust elcn4139 istanbuldayiz zibinla yatiyor ustunu ortmuyor cam acik sicagi sevmiyor biz sorun yasamadik kisin da yatmadan mutlaka camlari acarim serin odada uyur ince tek kat pj ciplak ayak ve ortusuz yatar hasta olmadi bu yuzden hc suan 18 aylik
Mavikelebek54 elcn4139 bizim evimiz serin olduğu icin. Uzun kollu pijamayla yatırıyorum kısa giyme işi bitti bizim evde ilerleyen zamanlar içinde uyku tulumu aldım çünkü benimki de üstünü örttürmüyo 😂
Esoca38 elcn4139 Kayseri bir kaç gündür sıcak zıbın ile yatırıyorum ama onun dışındaki günlerde ince bir tişört ve alt pijama tarzı birşey giydiriyorum ben evimiz sıcak genelde çünkü
Asil-sMom İstanbuldayız. Havalar serinledi artık gece daha serin oluyor. Oğluma ayaksız tulum giydiriyorum içinede askılı body giydiriyorum. Üstüne zaten bişey örtmüyorum örtsem bile bileklerine doğru örtüyorum. Ama zaten sürekli döndüğü için onu da açıyo😬