Ebrycl44 bende yaşadım. İlk 3 hafta kabus gibiydi. Balayımı yaşayamadım, Her gün günde defalarca ağlıyordum. Çok canım acıyordu çünkü aşırı kasıyordum. Her öneriyi dikkate aldım denedim ama olmadı. En son bi gün kendi kendime oturdum. Bunun psikolojik olduğunu biliyordum, çok araştırmıştım. Komik gelebilir belki ama İnsanlar doğum yapıyo, ordan kocaman bebek çıkıyo diye düşündüm. Bunu mu yapamicam dedim. Psikolojik olarak kendimi çok iyi hazırladım. Ve kontrol bendeyken tekrar denedik. Ve oldu. Oldu ama ben olduğunu anlamadım bile. İnanamamıştım. Hiç bişe hissetmedim acı falan. Kendimi hiç kasmamıştım çünkü. Bu sefer de ben günlerce haftalarca bunun için mi üzüldüm ağladım diyip bi daha ağlamıştım 😄