Linay alerjik egzama vardı bizdede tüm vücut çok kötü durumdaydı kortizonlu ilaç kullandık . Şimdi iyi çok şükür çamaşırlsrini duru granül sabun ile yıkıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum . Mustelanin ürünleri şampuan banyo yağı ve nemlendiricisini kullanıyorum geçti çok şükür bunlarla 🙂 Tabi alerjik egzama olduğu için diyete devam ediyorum 😌