SamastiAyten oğlum şuan 28 aylık 16 aylıkken birden kendisi yürümeye başladı çok üzülüyordum endişe ediyordum yürüme arkadaşı vardı her gün babası ile karşılıklı oturup birbirimize göndermeye çalışıyorduk tay durdurmaya çalışıyorduk ana 1 2 adımdan ileri gitmiyordu doktora götürdük d vitamini takviyesine devam edin 18 aya kadar normal dedi ama insan yinede nerak ediyor bir gün bir anda koltuktan elini bıraktı ve yavaş yavaş yürümeye başladı ve şuan hiç oturmuyor