Deletedmom_54 Kızlar bugün 2. Kez oluyor ne olduğunu anlamıyorum ne titriyor ne irkiliyor nede tik gibi bişey saniyelik ama devam eden bişey başına gelen var mı
sarmaliklahana Deletedmom_54 Benım kzıkmda 7.aylıkken o sekilde yapıyordu 1 gün oldu takip ettim babam agösteridm anlar diye 2. Günde hala devam ediyor. Ayagımda sallarken iskilşyor gibi kendini yuları yukarı atıyor ama saniyelik. Otururken aynı yapıyor flaan en son kalktık acile götürdük doktora söyledim baktı kan istedi virüs mü bakteri mi ne baktı. Yok bişey cıkmadı. Doktor nöbet yada havale değil bu kendine huy edinmiş oyun yapıyor herşeyi iyi dedi gönderdi. 2-3 gün daha sürdü öyle sonra baktık cidden oyun yapıyor unuttu gitti devam etmedi
Elika00 Deletedmom_54 moro refleksi muhtemelen merak etmeyin o hareketi yaptığında tepki vermeyin artarsa video çekip doktora gösterin
kullanilmiyor1205 Deletedmom_54 benim oğlum da yapiyo üşüyomus gibi aynı irkiliyo ama huy edindi diye düşündüm ben
Cherryblossom Yakalayabilirseniz videoya cekip doktorunuza sorun sanırım nöbet gibi birsey kastediyorsunuz ama olmayabilirde anlık hareketleri olur bebeklerin bazen. Takipte kalın içiniz rahat etsin ve tedbir acisindan doktorunuza danisin.
Deletedmom_54 Cherryblossom o anda çok normal davranışları mesela sesler çıkarıyor her zamanki gibi veya güldürürsem gülüyor böyle nasıl anlatıyım bilmiyorum ki sadece basını yapıyo mama verirsinde istemez ya onun gibi ama 1 aaniye sadece
Cherryblossom Deletedmom_54 siz o an bir tepki veriyorsaniz o tepkiye baglı da yapıyor olabilir tekrar görmek icin tepkinizi. Ama ben olsam doktora danısırdım cunku evhamliyimdir icim rahat etmez. Bu tip seylere nöroloji bakıyor. Allah korktugunuza ugratmasin bence basit bir hareket denemesidir iyi dusunun🤲🏻
Deletedmom_54 Aşırı moralim bozuldu gece gece sabah belki oyun yapıyordur dedik annemle ama yine yaptı az önce
sumeyyesmom Kaşıntısı falan olabilir mi benım kızımda yapıyordu vıdeo cekktıö meger sese duyarlılığı varmıs tepkı amaçlı yapıyormuş
Deletedmom_54 sarmaliklahana inşallah öyledir 2 gün önce öpücük atmayı öğrendi şimdi hem öpücük atıp hep böyle yapması korkuttu bide gülüyor yaparken
sarmaliklahana Deletedmom_54 normal davranışı devam ediyorsa sorun yok ama içiniz rahat etmiyorsa götürün doktora anlatın. O dönemler inanın neler yapıyor cocuklar yeni hareketlenmeye başlıyor herşeyi yeni keşfediyor falan herşey mumkun yani oyun yapıyordur 🤗
Deletedmom_54 Cherryblossom amin Allah razı olsun canım bunu yaparken gülüyo öpücük atıyo insan korkuyor yine
thrcrn kullanilmiyor1205 benim oğlum da yapıyordu bi dönem erkek bebeklerde çiş yapsrken vs olabiliyormuş şimdi yapmıypr hocaya sormuştum ciddiye alıncak bir durum olmadığını söylemişti
Deletedmom_54 kullanilmiyor1205 yaparken çok neşeli ilk çok korktum biraz araştırdım önemli bişeye benzemiyor tekrarlarsa video çekip de göstericem
Deletedmom_54 sarmaliklahana evet bu aralar çok fazla oyun çıkardı şapşal suratlı aklım gitti içime su serptiniz çok teşekkür ederim
kullanilmiyor1205 thrcrn çok şükür bende öyle düşündüm başka bişey olsa değişik belirtiler de olur çünkü
Deletedmom_54 thebeautyqueen çok teşekkür ederim canım videodakiler daha uzun yapıyor kızımın 1 sn falan sürüyo sayfayı takibe aldım 💖