İyi akşamlar ikindide 4 civarı kızımın kaşıyla göz kapağı arası yarıldı çarpma sonucu 3 dikiş atıldı akşam. Şuan saat 8 den beri midem bulanıyor deyip duruyor tomografi çekildi devlet Hastanesi’nde Dr görüntüye baktı birşey yok dedi raporu da çıkmış sorun yok görünüyor sinüzit görülmüş sadece zaten hastaydı. Mide bulantısı carpmayla alakalı olabilir mi uyutmuyorum şuan. Öğleden beri birşey de yiyemedi en son okulda öğle arasında yedi açlıktan mi oldu yoksa lokal anesteziden mi oldu anlayamadım. Sizce sonradan da çarpma etkisiyle beyinsel vs bişi olabilir mi ? Yoksa olsa şimdiye kadar daha kötüleşir miydi ? Kızım 6.5 yaşında bu arada.