Kızlar bebeğimin süt alerjisi var diyete dikkat etmeme rağmen çok kusması mide ağrısı oluyor doktor da motillium şurup verdi. Süt alerjisi kan ve kaka tahlilinde pozitif çıkmadı ama tüm belirtileri gösterdiği için diyet ve gerekli durumda kullanmak üzere mama raporu çıkartıldı. Sizce motilliumu kullanayım mi yani test negatif çıktığı için ben alerjisi olduğuna çok inanmak istemiyorum