Umayikrammm_ benim de simsiyahtı. 38. Gün de geldi. Doktora gittim vajinal ultrason ile baktı, rahim içinde birikmiş kanama varmış, rahim kasıldıkça dışarı atıyormuş. Endişelenecek bir şey yok dedi. On gün kadar sürüyor. Bitti diyorsunuz ertesi gün tekrar geliyor.