Nesi var anlamıyorum bırakınca ağlıyor alincada emip uyuyor bırakınca tekrar ağlıyor alinca emip uyuyor böyle devam ediyor anlamıyorum yarın kontrollü var 2.5 aylık kafa kalmadı emmek istediğini emip uyuya kalıyor sanki göğüslerim söndü artık yarım saatte bir uyanıyor geceleri uyanmiyor sadece anlamadım