Oflu_u ben bayılmadan doğum yaptım 3 ay önce, panik atak olmama rağmen doktorum asla seni bayıltmam o anı yaşamalısın dedi ve iyi ki bayılmamışım, doğumda panik atak geçirdim ama dünyadaki en güzel ataktı:) zaten bebeği görür görmez ben kötüyüm dedim ve sakinleştirici yaptılar sonrasını hatırlamıyorum bile, cidden sakinleştim, ablanız korkmasın allah’ın izniyle sorunsuz gelir geçer🙏🏻