Kızlar bu sefer kuzenim için soruyorum. Bebeği benimle aynı 3. Ayında ve şuna takılmış. Bebeği başkasının kucağında ağlarken millet annesine ver demiş bebekte annesinin yani kuzenimin kucağına gidince susmamış be bazen böyle soğuk tavırları oluyormuş bebeğin. O da anne olarak ben kucağıma alınca sakinleşmiyor. Bu durum dışında genel olarak ağladığında herkesin kucağında biraz oyalansa sakinleşen bir bibek oda benimle bağı kurulamadı mı beni tanımıyor gibi bazen hiç bağ hissetmiyor dedi. Genelde oyun oynarlar güler yani babeği ama bazen yabancıların kucağına gitse bile annesini aramıyormuş herkesede gülüyormuş. Benim onun hayatında diğerlerinden bir farkım yok gibi dedi. Anlatmaya çalıştım ama sizce bu durum nedir nasıl onu rahatlatabilirim