Bebegmmm kimseden kısmamış kalmış ,yani zaten ziyan olacak şeyler bence ekmeğe nimete değer verip ziyanlığı önlemiş olmak güzel bi davranış .. dinimizde çöpe yemek ekmek vs atmak yanlış hatta fakirlik sebebi diye geçer . Bende eskiden çalışırken sokak hayvanlarına topluyordum kalanları özellikle kışın makarna bile olsa koyuyordum sokaklara..