benim bebeğim hep en fazla 10-15 dakika emmiştir kilosu da gayet iyi, aktif emiyorsa doyar, ben de emzirme danışmanına ve doktora sordum, bu şekilde yanıt aldım. ama 3 saat aralık bence de 1 aylık bebek içim fazla. 2 saat tutmanız gerekmiyor artık anlamında söylemiş olabilir yani 3 saat açlığı da tolere edebilir