Çocuğumu uyutuyorum rahat edicem dinlenicem diyorum. Bazı anneler sevinir. Ben daha çok üzülüyorum. Kendi rahatim için uyuttum . İşten güçten parka göturemiyorum hep kendi kendine oynuyor kardeşi yok 3 buçuk yaşında. Hep yanlız. Yaşıtı da yok. Çok üzülüyorum. Şuan uyudu ve kendimi kötü hissediyorum. Çocukluğunu yaşayamıyor sanki yanlız büyüyor. Durumumuz yok şuan 2. Çocuğu düşünemiyorum. Arkadaşı da yok. Stresli bir hayatımız var oda yanlız kalıyor hep kızıyorum üzülürüm