[silindi] 15 aylık kızım rotavirüs testi pozitif çıktı hiç bişey yemiyor, ishal, kusması hafifledi. Bu hastalığı geçiren var mı?😭
BilalCivan [silindi] oğlum 11 aylıkken geçirdi çok zordu bizim için kaç kez sıvı takviyesi yapıldı halsizdi yemeden içmeden kesilmisti serumla takviye yapıldı sürekli. Sıvı vermeye çalışın inşallah kolayca atlatirsiniz
Ayssss1 [silindi] 10 aylikken olduk asimiz olmasina ragmen cok etkilenmistik ishal kusma fazla olmamisti ama istah kesinlikle yoktu sadece su iciyordu 1 kilo vermisti bol bol su icirin geçmiş olsun
Cemre_61 [silindi] bizde Temmuz ayında atlattık bu durumu aşı yaptırmış olmama rağmen zor geçti 5 gün hastanede yattık en önemlisi bol sıvı alması eğer siz takviye etmekte zorlanıyorsanız yatış en mantıklısı ben mümkün değil kaybettiği o sıvıyı ona takviye edemezdim çok zordu onun dışında probiyotik ve çinko takviyesi yapın zaten doktoru vermiştir diye düşünüyorum bu hastalığın herhangi bir ilacı yok zaten çok geçmiş olsun
Elfelf475 [silindi] su içmiyorsa pipetle cam bir bardağa kendiniz meyve falan sıkıp su ile karıştırıp verin Ya da mevsim meyvelerini biraz suda haşlayıp ezip suyunu içirin. Açıkçası iştah açacak halde önüne sunun o zaman içer. Su anda yemek yedirmeyiz onun midesini boşuna yorar ona sadece sıvı gerekiyor unutmayın bol bol sıvı içsin
[silindi] BilalCivan İnşallah biz akşam üzeri öğrendik testin pozitif olduğunu kusması hafifledi diye yatış yaptırmadı dr hiç bişey yemiyor 600 gr vermiş kızım😭
BilalCivan [silindi] iyileşince çok güzel aciliyor iştahı onu dert etmeyin.Dikkat edin gözlemleyin benim oğlum susuz kalmış uykudan gözünü acamiyordu. Umarım siz daha rahat geçirirsiniz bu sureci
Gamzeee03 Merhaba geçen hafta cumartesi malesef benim oğlum da rotaviruse yakalandı kusması ve ishali olunca doktora götürdük ilk gün halsiz kaldığı için serum takviyesi yapıldı ama yatış vermedi doktor ilk gün kusması geçti fakat 4 gün ishal azala azala devam etti. 5 gün tamamen geçmişti.bizde malesef aşı yaptırmamistik. Doktor ateş ve kusma iki gün devam edebilir ateş düşürücü ver dedi yanında reflor ve çinko verdi. Ve bol bol sıvı tüketin dedi.pirinc lapası yağsız makarna muz patates yoğurt ayran ve su verdik bol bol. Umarım sizin çocuğunuz da en kısa zamanda atlatır. Ha bide ishalden dolayı benim çocuğumda pişik çok fazla oldu ve canı pisikden dolayı çok yandı ona da doktor krem verdi ishali azalınca pisikte 3. gün geçmeye başladı tamamen de dediğim gibi 5 gün bitmişti. Umarım kısa zamanda iyileşir.
[silindi] Gamzeee03 çok sağolun Allah hepimizin evlatlarını korusun yatış vermedi dr bugün ishali 3 kere oldu yarın başka dr götüreceğim birde biz şehir değişikliği yaptık🤦🏻♀️
[silindi] Cemre_61 enterogermina Kids verdi çinko verdi tadı kötü şimdilik kullanmayın dedi vermiştim ardından kusmuştu kusması azaldığı için yatış vermedi dr
Poncikkkk [silindi] bunun aşısı aylıkken yapılıyor ama yapılsada yine yakalama riski var evde başka çocuk varsa aynı tuvaleti kullanmasınlar ishal yerini kusmaya bırakabilir bol bol sıvı tükettir yaklaşıl bir hafta sürüyor bu durum gün geçtikçe azalır geçmiş olsun