Mmmdmeteefe 2 bucuk 3 yaşını görür müyüm ki bi buyuseler derken şu anda 3 yasindalar biraz daha kolaylaştı simdi ikisi birlikte oynamayi öğrendi arada kavga olsa da çoğunluk iyiler şükür ama büyüdükçe de çete gibi oluyorlar yine de zor ya ikiz büyütmek