Mercimegim_melegim Arkadaşlar bebeğim 4aylık ek gıdaya kışın başlayacağız malum.Şimdi sebze meyve püresi yapıp buzluga atmak sağlıklı mı acaba yapan var mı?
snyck Mercimegim_melegim Benim kızımda 4 aylik mevsiminde olanları ver dediler bende saklamayı düşünmüştüm yapmiycam
Semrakrhn38 Mercimegim_melegim bugun tamda bunu sorcaktm bnde kizim kisin ek gidaya basliyor ne yapabilirim die merak ediyordm seftali atacaktm bnde aklima bisey gelmiyor
Meryemmtemev Mercimegim_melegim benmkide dört aylk b tadımlara başladık ama tam anlamıyla 6. Ayda başlıycam ama birşey atmayı dşnmuorum buzluga mevsiminde ne olursa onları veririm kışında cok güzel meyve sebzeler oluyor
Gmz33 Merhaba benim de bebeğim 4 aylık kışın gececiz ben doğal şeftali ve kayısı dograyıp buzluga atacam yanlız şeftalinin o kırmızı yerini alıcam çünkü acı tat bıraka bilir ne zaman kullanmak istersem çıkarıp çözdürüp blandırdan geçiricem fikir olsun sizede ... ☺️
Semrakrhn38 Gmz33 blandırı mumkun oldukca kullanmayin siz ezin blandiri kullanirsaniz yaklasik 3 4 yasina kadar cignemez demisdi.doktor pütürlük kalsn demisdi
Semrakrhn38 Mucizem_06 kuru kaysi alsaniz suda bekledin yumusasin oyle yiğin yada yidirin bn kizim kabiz olunca hemen oyle yapip yiyorm