Hiranurzeynep Evet bende de aynı şekilde oldu bu ay 8 gün gecikti bebeğim 13 aylık olmasına rağmen hala düzensizlikler oluyor
Elisaninannesi35 Geçen ay benimde 15 gün gecikmem oldu ☺️ hamileyim sanmıştım hatta lakin iki idrar testi bı kan testi yaptırmıştım
Elisaninannesi35 Elisaninannesi35 Kızım 9 aylıktı , bu ay da bilinçli olarak ikinci çocuğu düşünüyoruz ve 7 gün gecikmem var bakalım nasip diyerek bekliyoruz ☺️
Hiranurunannesii1 Evet çok normal. Benim kızım 5 aylik. Dogumdan sonra ilk adetimi 15 ağustosta olmuştum ve ikinciyi hala olmadım.Gecikmemde var ama insan yinede stres yapıyor. Test yaptım negatif çıktı içim rahatladı. 🙂