Nesrinmahir evet gececek buna inanin.ilk 2 gün resmen acidan agliyordum yatarken kalkarken cok zor geldi 2.sezeryanim.nasil duzelicem ,heralde beni cok kestiler veya yanlis dikis yaptilar diye dusundum🤪🙈ama rabbim gucunu veriyor.3 ve 4.gun hafiflemeye basladim,tabi bu arada buyuk wc yapamadim davul gibi oldu karnim kolaylassin diye duphalac ictim kasik kasik.bolca su ictim.zeytinyag ictim derken artik dayanamayip en son 5.gun fitil yapacaktim ama gerek kalmadi neyseki.yani bi en az 5gunu atlatmaniz gerekebilir kisiden kisiye de degisir.ama gecicek merak etmeyin guzel dusunun yeterki ,cozumsuz seyler degil bunlar 😊