Merhaba anneler 2680 doğdu bebeğim şuan 3ay 14 günlük. ilk ay 850 ikinci ay 800 bu ay da 400 gr almış kızım şu an 4450 gr gündüzleri iki saat anca uyuyo. Biraz gaz problemi de var. Geceleri güzel iki kez kalkıyo aşağı yukarı 10 saat uyuyo. Günde 2-3 kez dolu dolu çişli bez ve bazen hergün bazende 2 güne bir kakalı bez alıyorum. Sizce sütüm yetmiyormu fikir verirmisiniz? Mamayla desteklesem mi (Bu arada ilk kez emzirdikten 3 saat sonra akşam 8de 15dk birini 15dk birini toplamda 80cc süt sağdım)