Sinem74
Ahhhhh şeftali 🍑 Kanayan yaraaaammm 😓😪😪
Geçen gün eşime 3 kilo şeftali aldırdım güzelce yıkadım kabuklarını soydum, tencereye koydum pişti soğudu buz poşetlerine koyacaktım öncesi blender ile bir güzel ezeyim derken blender kırıldı içi küflenmiş içinin pislikleri şeftaliye bulaştı 😓 Ayyy öylece çöp oldu o kadar üzüldüm ki 3 ay sonra ek gıdaya geçecek kızıma verecektim 😆😆😓