Merhaba anneler ilk bebeğim olduğu için biraz bilgisizim bazı konularda size bi sorum olcaktı bebeğim 4 aylık yeni oldu bugün ilk defa akşam üstü eliylen ağzına sokup kaşımaya çalışıp sinirlenip ağlamaya başladı ağzı sanki meme arar gibi bana yüzümü ağzına almaya felan çalıştı kucağımdaydı o sıra ağladığı için sakinleştirmeye çalışıyordum sonra acaba damaklarımı kaşınıyor dedim diş kaşıyıcısıyla kaşımaya çalıştım ama onuda istemedi o sıra köpek dişinin olduğu yerde beyaz sivri bişey farkettim serttim yani eminim dişti o öyleyse ön kesici dişlerin ilk çıkması gerekmiyormuydu dişten başka bişey olabilirmi ben anlamadım bana yardımcı olabilirmisiniz?