Yaz14 https://imgyukle.com/i/nvNTL8 https://imgyukle.com/i/nvNYqj 5i gibi olmam lazımdı ama daha olmadım test yaptım silik bi çizgi görünür gibi sanki siz gorebilcekmisiniz acaba bakar mısınız bi
Birdunyabircennetannesi Yaz14 Çok silik var gibi. Oğlumu bu şekilde öğrenmiştim. Kan vermenizi tavsiye ederim
1melek1anne Var bence hamilesiniz, benim testim de böyleydi çok az görünüyordu, hayırlı olsun inşallah
Yaz14 Hepinize çok teşekkür ederim Rabbim hayırlısını nasip etsin insAllah isteyen herkese de nasip etsin rabbim çok sağolun
Duyulurum Yaz14 5′i gibi olmamız gerekiyorsa normal şartlarda çizginin baya koyu olması gerekiyordu. Çizgi varsa döllenme de olabilir, ben göremedim gölgede çekildiği için. Hayırlısı olsun
Balim61 Yaz14 Çok silik bi cizgi gordum ben kan verin bende bide yada 1.2 gn bekleyip tekrar test yapin