Caglasaglamm
Benim doğumumdan sonra düzenli geliyordu sadece İlk 2 ay düzensiz gelmişti. Bir de ben emziriyordum emzirirken düzensiz olması normal diye gitmemiştim zaten daha sonraki aylarda düzenli bir şekilde gelmişti. Emzirmeden keseli bir yılı geçti benimki son 6 aydır bu şekilde düzensiz geliyor randevu aldım ben de polipten şüpheleniyorum. Bir de annemde de böyle bir şey vardı ameliyat olmuştu acaba genetik olabilir mi?
Size doktor bir tedavi uyguladı mı