seymatukem 5.ayimiza girdik bende bugun kendi capimda basladim egitime 🥰 egitime sabah uykusu ile basladım ilk uyku oldugu icin cok direnmedi yataga yattık pis pis esliginde sallanmadan uyudu ikinci uykusunda cok agladi cok direndi en son cok hafif sallayip uykuya gecmeden yataga yatirdim gece uykusunda da rutinleri yapip pis pis actim biraz agladi ama sallanmadan uyudu bence ilk günüm bekledigim kadar zor gecmedi 😊 insallah boyle alisir … Size de basarilar diliyorum 😂