Gunes3507 Hangi ilçedesiniz bilmiyorum ama Bornova da Aydın ERDEMİR e gidiyoruz. Biz de yeni başladık 3 kez gittik daha bebeğim 3 aylık sayılır. Ben memnun kaldım. Pazar günü akşam saat 9-10 gibi mesaj attım geri dönüş yaptı.
Teşbih de hata olmaz Mandıra filozofu gibi :) . mama ya karşı gaz damlasına vs karşı :)
tamamen anne sütünü destekliyor.
Çok açıklayıcı ve net anlatımı var.