Eymenin-annesi-sinem bu post bana umut oldu desem 😅🤦🏻♀️ 25 aylık, kimseyi takmıyor basına buyruk. 2,5 yaşına kadar birkaç ay bile olsa daha uslu olması fikri güzel 😬 seçenekler sunmak bir tık kolaylaştırıyor bazı şeyleri. Mesela sırf inadindan su içmek istediği halde icmiyordu, sevmediği bir suluk var onu getirdim hangisiyle içeceksin diye sordum o zaman suyu içti. Balkona çıkmıyordu, odada tek kalmasını istemediğim için hangi terliği giyeceksin diye sordum, o zaman terliği seçip benimle balkona çıkıyor. Ama işte bu her zaman olmuyor… En azından aklınızda bulunsun seçenek işi bazen işe yarar