Kızlar merhaba, Gaziantep e geçen sene atandım öğretmen olarak fakat doğum izni vs derken yeni geldik, bebeğim 8 aylık, doktor arayışındayım, livde mert çakıra gittim ama hemen çok fazla ilaç verdi, kullanmadım çok çok küçük olduğu için, başka önerisi olan var mı acaba