Merhabalar bebeklerim 14 aylık az önce bir arkadaşım mamaya 2-3 tane cici bebe at ben öyle büyüttüm daha iyi doyuyor bebeler diye bir cümle kullandı. O şekilde mamayı vermemin herhangi bir zararı olabilir mi mamaya bisküvi katıp bebeğine verenlerimiz var mı aramızda