giresun 1 ay oldu ek gıdaya geçtik herhangi bir kabızlık sorunumuz yoktu bu zamana kadar ama son 1 haftadir çok zorlanıyor sürekli ıkınma halinde sürekli zeytinyağı ile veriyorum yemeklerini zorlayacak birşeyde vermiyorum kayısı yulaf yapıyorum bağırsakları için ama hiçbir fayda etmiyor su kesinlikle içmiyor ne bardak ne alıştırma bardağı ne pipet ne başka birşey pekmez bile koydum nafile ne yapmam gerek acaba?
Nazlican giresun 1 adet kayısıyı az bir şey suda yumusatıp rondodan geçirin, içine bisküvi atın ya da pekmez nasıl ne veriyorsunuz bilmiyorum ama, yedirin iyi gelir.
Gzdturk 10 aylık oğlum 3-4 gündür o da cok zorlanıyordu çok su içdiği halde ama bu ara biraz muzu fazla yedi ona bağladım ben. 2 tane kuru kayısıyı azıcık yumusattım Yedirdim arkasından da su içirdim bol bol hemen etki etti.
Nazlican giresun Ay K bakmayın yazmıssınız ama atlamısım o kısmı 🙈 Bilemedim başka ne yapılır, ama ek gıda döneminde oluyor ya ara ara. Muzu, patatesi, pirinci kesin veriyorsanız bir kaç gün.