Vileda kullanıp ondan sıkılmıştım, sprey mop aldım aslında memnun da kaldım diyebilirim ama mandalda zamanla yıpranma olabiliyor ve bir kere tıkandı açmaya çalışırken de zedelemisim ve sonuç olarak şu an bazı sıkıntılar oluştu . Mop kullanmayı beceremedim , annemde var ama cinnet geçiriyorum kullanırken 🙄 en iyisi viledaya geri dönmek galiba. Var mı onerebileginiz marka , model ?