Kızım 10 aylık oldu doğduğundan beri emzik emdirmeye çalışıyorum bir türlü başaramadık. Bir sürü emzik aldık bu süreçte kiraz uçlu damaklı damarsız düz. Sadece kauçuk denemedim. Bir de avent marka pahalı olduğu içim gücüm yetmedi. Şimdi şimdi fark etmeye başladım kızım beni emzik niyetine kullanıyor. Çünkü doymak adına beni emiyor eskisi gibi. En fazla 10 dakika emip atıyor. Veya karnı tok ilken bir anda memeye yapışmaya çalışıyor. Bu konu beni biraz zorlamaya başladı. Karar verdim emziğe kesinlikle alıştırmak istiyorum. Bu süreçte nasıl ilerlemeliyim hangi emziği alsam daha iyi. Tecrübeli annelerden bilgilerini benimle paylaşmasını istiyorum 🙏