renginkayaa bugun annem ilahısi acılınca agladım ıkı aylık oglumda bana baktu baktı gozleri doldu agladı suzce bebekler hısedermi anladımı beni
Deletedmom_62 renginkayaa tabiki hisseder. biz mutluysak onlar da mutlu , üzüntülüysek onlar da üzülüyorlar🙁