iremnr 7 aylıkken emziği ağzına alabiliyordu ama uyku arasında almıyordu, daha doğrusu aramıyordu uyanınca. Elinde olsa bile ağzına almayı akıl edemiyordu sanırım 😄 Ben veriyordum. Şimdi 13 aylık. Yatağına 3-4 tane emzik koyuyorum. Birisi denk geliyo eline alıyo ağzına. 12. Aydan sonra aramaya başladı diyeyim.